2012. október 27., szombat

Szakított ?!

Hétfő reggel.
07:15 perckor a One Direction hangjára ébredtem.Mosollyal az arcomon kitakaróztam,fel hangosítottam a zenét,fel húztam a redőnyt,kinyitottam az ablakot és elkezdtem a reggeli tornám. 5 perc alatt kész is voltam,be indult a vérkeringésem rendesen így el indultam a fürdőszobámba. Elvégeztem a reggeli teendőimet,majd a szekrény felé vettem az irányt.Hétfő,mi lenne a megfelelő ruha? Sok gondolkozás után ezt a szettet választottam.
Fogat mostam,fel tettem egy kis alap sminket majd le indultam a konyhába.Amint le értem a táskám bedobtam a nappaliba,és a konyha felé indultam.Az asztalnál anyu állt és épp a bátyámra veszekedett amiért nem tette be a szennyesét a szennyes tartóba.Őszinte legyek?Meg is értem,én eddigi 16 évem alatt 1-szer voltam benn a szobájába de az is egy rémálom volt.Azon a napon óriási vihar volt,és elment az egész lakásban az áram kivéve az ő szobájában.Épp az nap aludt nálunk Jenna (aki az én lb-m 5 éves korom óta) épp egymás haját vasaltuk amikor hirtelen sötét lett.Így az egész háznak kb. az ő szobájába kellett tömörülni.Mondhatom kellően röhejesen néztünk ki ahogy abban a nem nagy szobának nevezhető piszok farmon ahogy én hívom én és Jenna körmöt festettünk,anya és apa azon veszekedett hogy melyik miniszterelnökre kellene szavazni míg a drága bátyám Ricky a barátnőjével beszélgetett telefonon.Az a csaja sem volt hosszú életű,kemény 2 óráig hallgatott minket a telefonon keresztül..majd kitette Ricky szűrét.Na de visszatérve a reggelre,oda mentem anyuhoz és egy puszit nyomtam az arcára.
-Jó reggelt Anya! -köszöntem.
-Oh,jó reggelt drágám! Na látod Ricky te nem tudsz olyan lenni mint a húgod? -kérdezte anya megvetően.
-Nem mivel én nem vagyok lezbikus! -válaszolta bárgyú mosollyal.
Erre én gyilkos tekintetet meresztettem rá amitől tudom hogy fél,még ha letagadja akkor is.Be is vált! Ricky nem bírta sokáig a keménykedést,fogta a táskáját evett még 2 kanál müzlit majd el indult futó lépésben.Az ajtóból még visszafordult és anyának adott egy puszit. Na ilyen a jó fiú! -gondoltam magamban.
A reggel csöndben telet,miután megettem betettem a tányérom a mosogatóba,bevettem egy rágót,adtam anyunak egy puszit és már indultam a suliba.A suli előtt már Jenna várt kisírt szemekkel,ahogy megláttam hogy mi van oda rohantam hozzá.
-Héj Jen mi a baj? Mi történt? -kérdeztem ingerülten.
-Vanessa.... Matty kidobott! -mondta elcsukló hangon.
-Mi? Hogy érted hogy kidobott? Szakított veled? -halmoztam a kérdéseket felé.
-Igen,pedig én nem tudom mit tettem..Hisz feltétel nélkül szerettem! -mondta,és ismét a sírás kerülgette.
-Héj,héj nyugi! Mégis mit mondott miért ?
-Azt mondta nem bennem van a hiba..... -hanem benne. Fejeztük be együtt a mondatot!
Jenna kérdően nézett rám hogy ezt most hogy?
-Oh Jen,minden pasi így szakít komolyan? Anyám borogass! Na gyere most szépen le törlöd a sminked és rendbe szeded magad és az első órára úgy mész be mint egy: PRIMADONNA! Fejeztük be együtt a mondatot! Ez volt a mi közös mondatunk amikor valami baj történt vagy pasi ügyről volt szó.
Jennával bementünk a lány mosdóba leszedtem az arcáról az elmosódott sminke,kifésültem a haját kiengedtem és újult erővel tértünk be töri órára.
Mondhatom Matty amikor be mentünk a terembe nézett ám,de Jenna rá sem hederített ez az én csajom!
.............
Ehhez a részhez én ezt a dalt ajánlom.. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése