2012. november 15., csütörtök

Menekülés

A mai reggel más,nem a One Direction hanem Selena Gomez hangja ébresztett föl. a Tell Me Something I Don't Know  üvöltött az egész házban.
Kapcsold már ki! -üvöltöttem ingerülten.Nem volt hatásos,ugyanúgy üvöltött a zene.Rá pillantottam az órára ami 05:02-t mutatott.Azt hittem szív infarktust kapok azon nyomban.Idegesen fel keltem az ágyamból és a bátyám szobája felé vettem az irányt.Társaságom is volt.Anya és Apa ordítva verték a szobája ajtaját ami természetesen csukva volt.Rájuk pillantottam azzal a 'bárcsak egy gyereketek' lenne nézéssel és bementem a fürdőbe.Meg mostam az arcom,és meg akadt a szemem az ablakon.Ki volt nyitva és egy fa ág be hajlott rajta.Ki néztem de nem volt lenn senki.Már tudtam miről van szó.Én a nagy okos még kisebb koromban a bátyámmal alkut kötöttem hogy ha el visz a fagyizni meg őrzöm a szobájához való pótkulcsot hogy Anyuék ne tudjanak be menni.Töprengeni kezdtem: -Nessa hova is tetted?Már vagy 10 perce álltam a fürdőben mikor be villant.Rohanni kezdtem a szobámba,Anyáék csak értelmetlenül néztek rám.Fel "szakítottam" a szobám ajtaját és az ágyamhoz rohantam.Bingó! A macim nyakán levő nyakláncon a KULCS! Le szakítottam róla,és rohantam Apáékhoz.
-Most meg mit csinálsz? -üvöltötte Anya.
-Meg előzöm a hallás károsulást! -kiabáltam.
És bejutottunk.Azonnal a lap topjához vettem az irányt és kihúztam a konnektorból.
-Ezt meg hogy? -kérdezték meglepődve.
-Gyerekkor. -legyintettem mosolyogva.Épp hagytam volna el a szobát mikor Apa meg állított.
-Állj kisasszony! Ricky hol van? -kérdezte.
 -Nem tudom,de szerintem nézzetek ki az ablakon a fürdőben. -kacsintottam rájuk.A kulcsot kivettem a zárból,vissza ballagtam a szobámba és vissza feküdtem arra a fél órára. xd
Liam szemszög~.
07:00-kor meg szólalt Max George hangja a Glad You Came-el. (The Wanted)Mosollyal az arcomon ki keltem az ágyból és elkezdtem énekelni vele.
"The Sun Goes Down,the stars come out..."
Igen tudom ilyenkor úgy viselkedek mint aki meleg,na de ezt úgy se látja senki.Be léptem a fürdő szobámba és el intéztem a reggeli teendőimet.Be lőttem a hajam,és be fújtam magam Axe-al.Ma újra látóm Ő-t ezért már megéri.Az első suli napra így öltöztem föl.
Liam♥
 Le szaladtam a konyhába de Anya sehol nem volt,az asztalon egy cetlit találtam.
"Liam kicsim,el kellett mennem hamarabb.Reggelit tudsz csinálni magadnak a tízóraid pedig a mikrón.Sok sikert mára! Szeretlek.Anya."
Fancsali képet vágtam,nem szeretek úgy el menni suliba hogy nem beszélek vele.Nagy nehezen el készítettem a müzlim de 2 kanállal se ettem belőle mert csak Ő járt a fejembe.De fölöslegesen hisz ő úgyse gondol már rám,sőt már el is felejtett.Sokat vívódtam magammal ezen aztán az órára pillantottam.
-Bakker mindjárt el kések! El vettem a tízóraim és futó lépésbe mentem a suliba.Még időben be értem,a szekrényemet kezdtem el vadul keresni. 118,merre van? 100,102,130 merre keressem.Anyám! A folyosó közepén forgolódva megint neki mentem valakinek.
-Oh sajnálom!
-Nem,én sajnálom nem figyeltem.Segített fel szedni ez az ismeretlen lány a könyveimet amik sikeresen ki borultak a kezemből.
-Új vagy itt?Még sosem láttalak. -kérdezősködött.
-Igen,első nap. -pirultam el.
-Akkor üdvözöllek,itt mindenki nagyon jó fej és szerethető.Persze van kivétel. -mondta majd egy srácra pillantott szúrós szemmel aki mellettünk ment el.Erre muszáj volt el mosolyodnom.
-A nevem Jenna,Jenna Hale.És téged új fiú? -mosolyodott el.
-Liam Knight szolgálatára. -hajoltam meg előtte,erre mind a ketten el nevettük magunkat.Egyszer csak el kerekedett Jenna szeme és kiabálni kezdett.
-Helló,Nessa? Vany,Vanesaaaaaa! -és az 'a' betűt hosszan meg nyomta.Hátra fordultam és ott volt Ő.
Vanessa szemszöge~.
Az ott ő,nem ezt nem hiszem el.Máris a legjobb barátnőmmel flörtöl na ennyit a 'ma jól ki csípem magam hátha beszélek vele' elvről. :/Sokáig hezitáltam hogy oda mennyek-e.Ott beszélgettek,nevetgéltek én meg csak le fagyott tekintettel bámultam.
 
Vanessa
-Gyere már,süket vagy? -kiabált tovább Jenna.Jobb lesz ha most azon nyomban el rohanok,fogtam a táskám és berohantam a matek terembe.
..............
Ehhez a részhez én ezt a dalt ajánlom.(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése