2012. november 17., szombat

Az eső

Reggel 07:00 órakor eszeveszettül elkezdett az órám csörömpölni.Azt hittem azon nyomban le ütöm! Mérgesen,de ki kászálódtam az ágyamból.A fürdő szoba felé vettem az irányt és el intéztem a reggeli teendőimet.Csináltam valamit a fejemmel,mert az valami borzasztó volt.Nem sok válogatás után ezt a szettet választottam mára.
A hajammal sokat bíbelődtem,de a végén ez lett belőle.
Amikor kész lettem,vettem magamra egy pillantást még a tükörben és el indultam le a lépcsőn.Dudolászva szökdécseltem mint egy 5 éves.
-Szép,jó reggelt mindenkinek! -kiabáltam el magam.Erre persze az egész család hülyén nézett rám.Erre csak el vettem egy almát és el indultam a suli fele.Az út közben zenét hallgattam,és mivel ilyenkor még ki halt az utca egyszer kétszer meg pördültem a ritmusra.Pár percen belül a sulinál voltam.Az ajtóban már Jenna állt.
-Szia,drágaságom! -kiabálta el magát,majd szorosan magához ölelt.
-Szió,te kis ribi! -nevettem el magam.
-Na fel készültél?Ma nagy napod van.. -kezdett bele mondandójába Jen.
-Öm...várj..nem.Mi van ma? -kérdeztem értetlenül.
-Jaj,ennyire sík hülye nem lehetsz igaz? -kérdezte fel húzott szemöldökkel.
-Hisz ma hívod el az új fiút randira! -kiáltotta el magát.Na azt hiszem ebben a percben semmisültem meg.Ez tegnap óta ki is ment a fejemből,valahogy ki kell kerülnöm ezt az egészet.De nem volt semmi ötletem.Csak olyan fejet vágtam Jennára hogy: 'miért kínzol?'. El indultunk együtt be a suliba.Sajnos rémesen közeledett a Matematika óra,és nagyon féltem Liamtől,és Jentől is....És eljött 8.órám Matek.Nagy levegőt vettem és be nyitottam a terembe,Jen mögöttem.Amikor be léptem Liam már ott volt és a könyvébe temetkezve ült.Csak bámultam,nem tudtam mit tegyek.Jen meglökött hogy mennyek oda hozzá.Nagy nehezen közelebb mentem,majd le ültem a helyemre.Jen gyilkos tekintettel nézett rám,várta hogy meg szólaljak.Viszont mi előtt bármit is tudtam volna mondani valaki meg veregette a vállam.
-Héj,szia Vanessa! -köszönt azzal a gyönyörű mosolyával rám Liam.
-Szi..a. -nyögtem ki valamit végre.
-Akkor am ma? -kérdezte.
-Igen,persze.De am szerettem volna kérdezni valamit! -jelentettem ki. *mit csinálok?o.O*
-Oh,tényleg? Nekem is! Hallgatlak.. -mosolyodott el.
-Nem,mondd te.
-Nem,te hamarabb kezdted.
-De ez nem olyan fontos.
-Am oké...öm....szóóvaaal...holnap vagy mindegy mikor lenne kedved...am....tudod vagy .....izé? -kérdezte dadogva.
-Am igen,mind jól hangzik! -kacsintottam rá.Majd meg beszéljük.
Nagy nehezen el kezdődött az óra,Jen viszont végig azzal a 'mondd már mit mondott' tekintetével nézett.Lassan ki csengettek,mi pedig indultunk a könyvtár felé.Ki nyitotta előttem az ajtót,előre engedett és még a széket is kihúzta nekem. *úri ember* :O
-Akkor ismét egy kis feladat,ha nem sikerül kérlek szólj.Ne légy makacs. -nevetett rám.
-Oké,meg ígérem. -mosolyodtam el.
Nagyon jól mentek a feladatok,mind sikerült. Liam nagyon el ismerően bólogatott azzal a szép fejével.
-Nos,mára ennyi.Ügyes voltál Vanessa.
-Oh köszönöm Liam! -kiabáltam el magam mint valami rajongó.Elég furán nézett rám,meg is értem.
Amikor végeztünk el indultunk haza fele,pár perc múlva szerencsénkre el kezdett szakadni az eső.Mind a ketten bőrig áztunk.Nem tudtunk sehova sem be menni,majd egy épp zárva levő virág árus ponyvája alá mentünk be.
-Meg fogsz fázni. -jelentette ki.
-Te is. -nevettem el magam.
Majd egymás szemébe néztünk és akkor jött ismét 'üdvözöllek pillangóim'. Rá pillantott a számra és meg nyalta a sajátját.Tudtam mi következne,és azt is hogy hiba.El kezdett közeledni ekkor...
-Oh,nézd ki sütött a nap! -kiáltottam föl,majd el indultam haza fele.
..........
Ehhez a részhez én ezt a dalt ajánlom.(:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése